"Järngänget"

När jag kom hem från skolan idag hade jag fått en brev från mitt försäkringsbolag där det så fint stod: "Eftersom du inte är återställd ber vi dig ta kontakt med din läkare för utförande av ett invaliditetsutlåtande där subjektiva besvär, objektiva fynd och prognos framgår". Tur man inte är läkare säger jag.... Jag hade tidigare skickat ett par bilder på mitt knä för att de skulle kunna se hur ärret ser ut och de bedömde det som "klart vanprydande". Detta innebär 13.000 kr till mig, vilket jag såklart tackar för!! Och kanske blir det då någon krona till efter läkarbesöket.... Så imorgon bär det av upp till sjukhuset för att se vilken sorts doktor dom tycker jag ska träffa.

Kvällen har spenderats med Jenny och Anette på Java. Mycket trevligt! Men dessa "tillfälligheter" alltså, jag blir så trött! Men det spelar ingen roll, "järngäget" från höstnOllningen-07 var ju åter samlat :) Det är fortfarande ett mysterium för mig hur vi orkade hålla det tempot vi gjorde under alla kvällar. Men det är helt klart några av de roligaste dagarna i Gävle, för herregud vad vi höll på ;) Måste ju såklart visa ett par bilder därifrån...


Varför inte liksom?


Miriam gjorde gästspel ett par kvällar, ni minns väl cykleturen? haha...


Ända in i kaklet :)


Haha den där vajerna alltså Jenny ;)


Den här bilden sammanfattar det hela på ett bra sätt, skratt och galenskaper!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja så roligt var det längesen jag hade ;) Men helt seriöst så kan jag inte riktigt komma ihåg hur vi tänkte, speciellt inte när den sista bilden togs då jag av någon anledning får för mig att antasta Anette, haha! Men kul var det! O varje gång jag cyklar påminner den där jäkla vajern mig om nollningen och hur jäkla blind du måste varit som missa den, haha!

2009-02-04 @ 21:09:49
Postat av: Jenny

Haha, ja så roligt var det längesen jag hade ;) Men helt seriöst så kan jag inte riktigt komma ihåg hur vi tänkte, speciellt inte när den sista bilden togs då jag av någon anledning får för mig att antasta Anette, haha! Men kul var det! O varje gång jag cyklar påminner den där jäkla vajern mig om nollningen och hur jäkla blind du måste varit som missa den, haha!

2009-02-04 @ 21:13:01
Postat av: Anette

Ja det var sjukt roligt!! haha Vi får ta en sån kväll igen snart, dock inte påkåren kanske men vi får gå på nåt som är öppet på helgen :P Längtar tills om tre helger, är grymt sugen på att gå ut med er =) Kram kram

2009-02-04 @ 22:24:57
Postat av: Mirre

Ja mitt cykelkörkort är numera indraget.. sjukt ful bild på mig, men brun va jag iaf! =)

2009-02-05 @ 17:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0