Mello!

Mina damer och herrar, lördagen närmar sig med stormsteg och äntligen är det dags för årets första deltävlig i Mello att äga rum. Självklart kommer jag att sitta bänkad framför tvn, förhoppningsvis tillsammans med min schlagertokiga vän A-M. Eftersom reglerna är ändrade i år, och jag inte har någon större koll på dem, så är det svårt att säga vilka två som kommer nå Globens stora final. Men det kan tänkas stå mellan Scotts, Alcazar och Shriley Clamp om ni frågar mig. Dock tycker jag att Nina Söderquist sjunger grymt bra så jag håller en liten tumme för att hon också är med och slåss. Såklart beror det helt på låtarna så jag kanske ändrar mig totalt på lördag...

Flr ett par dagar sedan slog det mig att jag missar nästa veckas deltävling...katastrof!! Och inte kan jag spela in heller så om det finns någon vänlig själv som kan tänkas utföra denna syssla tackar jag udmjukast.

              


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Vet du om det går i repris på söndagar eller så? Kram

2009-02-04 @ 19:53:33
Postat av: Sofie

Jo det går i repris på söndagkväll på svt24 och måndag förmiddag på 1:an, men vem orkar vänta sååå länge ;)

2009-02-04 @ 19:59:14
Postat av: Syster

Okej, det var ju tråkigt. Vi har ju inte 24:an och måndagar jobbar man ju... Tänkte att det kanske finns på internet att se. Får kolla upp det lite.

2009-02-04 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0