Så var det igång...

Kära värld vad mycket snö det har kommit. Jag minns inte när det var såhär mycket senast, och stackars Skrållan som inte gillar snö särskilt mycket har det lite jobbigt just nu. Jag var ute och skottade små gångar i snön åt henne som hon kan springa i och kanterna runt om är så höga att inte ens svansen sticker upp.

Nu till gårdagskvällen. Jag och AnnaMia satt med Shlagerbibeln och bedömde låtar, kläder, budskap, koreografi och chans i Moskva, enligt poängskalan 1-10, där 10 såklart var bäst. Måste säga att vi var rörande överrens om (i stort sett) allt. Men vad hände egentilgen? Varifrån kom Ugglan flaxandes och gick så långt? Var Emilia verkligen värd en finalplats? Nej, bort med det nya röstningssystemet säger jag. Min telefon plingade stup i ett och sms:en gick i tonen: 1)Skadal. 2) Jag bryter ihop. 3) Vem har släpat upp henne på scenen. 4) Väntar hon högvatten. osv. osv.

Vi gillade Petra och inledningen med Charlotte och snygg-Martin var inte fy skam den heller. Pausunderhållningen var dock inte den bästa och Björn är redan saknad. Men i det stora hela kommer det att bli ett gäng trevliga lördagar. Och lade ni förresten märke till att Magnus fick vara med vid flertalet tillfällen :)




Så tyckte vi...


"Vi är en kritisk jury, endast Magnus får 10:or"


Är det Bert Karlsson A-M har på andra andra sidan tro?!


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

För det första känns det skummt att bara skriva mitt namn på en kommentarsida...det brukar ju oftast vara både ditt och mitt namn med...

jaja en trevlig kväll hade vi allt min kära vän trots att det kanske inte gick som vi trodde. Men å andra sidan så gör de ju aldrig de i mellosammanhang och de är väl just de som är tjusningen!

Nu ska jag hoppa i täckbyxorna och håkans jacka och möta dig vid den obligatoriska (men borttagna) ok macken:) Puss Och Kram

2009-02-09 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0