Fortfarande fredag den 13:e

Jag är en dålig människa.
Varför kan jag inte få ro till att sitta och plugga?! Det är helt omöjligt just nu och jag blir galen på mig själv!! Tanken var att två övningstentor skulle kollas igenom, men jag har insett att det inte ger mig nåt idag så jag har sedan länge lagt ner det och istället blir det stan tillsammans med Maria och Anette strax.

Ibland är det tur att jag har människor i min närhet som kan få mig att skratta fast jag egentligen inte förtjänar det. Pratade en snabbis med min granne på msn och han skickade en "grej" han gjort till mig. Kolla in den han gjorde till mig och gör sedan era egna :) (Dock är humorn i denna relativt intern...)

http://www.acapela.tv/Cartoon-bc5fbd34b733b-bc5fbd379d36f-bc5fbd3a64b95-5-6-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0