Lättklädda nunnor och halvnakna brandmän

Igår eftermiddag var jag och fröken Jensen den äldre ute på en promenad i solskenet. Efter några små "hitta-varandra-problem" där i början gick allt som smort och det var roligt att ses igen. Camilla har en trevlig syster! :)

På kvällen styrde jag kosan mot Öster där det vankades pedagogfest. Det var tema kinky på Kåren och runt omkring mig i lokalen fanns bland annat nunnor (som svor), halvnakna brandmän, två killar med cykelbyxor, nätlinne och en aprikos fluga... Nog var det en syn för ögat att vistas med dessa härliga människor!

När de sedan begav sig mot Kåren pallrade jag mig hemåt och det ångrade jag inte när klockan ringde 07.45 imorse. Nu sitter jag åter i bibblan med Alexandra och Linda där veckans sista pluggdag ska avklaras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0