"Tjejer, det brinner i min halsduk"

Gårdagskvällens planer sprack. Efter att jag kommit hem från ett träningspass med Anette och Maria bestämdes det att Jenny och Sara skulle komma till mig och dricka vin för att vi sedan skulle gå till Kåren. Jag höll mig dock till citronvatten, och faktiskt fungerade en CK-kväll även nykter. Det hade jag svårt att tro innan dock... Men bra musik, mycket folk och trevligt sällskap gör susen med eller utan alkohol. Kvällens klockrenaste kommentar drog Jenny på väg till Kåren då hon skulle tända en cigarett, "tjejer, det brinner i min halsduk". Och ja, vi kunde inte göra annat än att hålla med :)


Lite suddigt, men nog ser ni vart hon har eldat :)


Sara skötte musiken, Mrs DJ minsann...


Jag och Jenny som hela tiden ska toka sig på bilderna :)

Efter fem timmars sömn och en dag i bibblan, ett ost- & skinkpajsbak hos Maria och ett puls-pass med densamma är det nu sömnigt...

Förresten har min syster kommit hem från Oslo och stannar över helgen, så på lördag får jag träffa henne :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, det var ju ett tag sen. Trevligt trevligt :)

2009-02-12 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0