Charmtroll

Gårdagen började med en föreläsning om genus och stress, med fokus på det kvinnliga perspektivet. Därefter väntade en fika med Anette, Jenny, Matilda, Maria, Sandra, Ammie och den enda killen i gänget,Tim. Mycket trevligt att träffa tjejerna igen och jag tror jag talar för oss alla när jag säger att Tim efter bara ett par minuter charmat oss totalt. Vissa killar har begåvats med den effekten, andra inte :)

Charmtrollet Tim. (Bilden är "lånad" från mamma Ammies blogg :) )

Efter fikat bar det av hem till Maria där jag tog tag i hennes hår som fick sig en ljusare nyans. Jag vill också!!!

Charmtrollet (hmm?!) Maria ;)

Idag har vi redovisat vår sista gruppuppgift i stresskursen och nu återstår "endast" en tenta nästa fredag. Därefter kan jag på allvar ta tag i C-uppsatsen som hela tiden ligger och gnager i bakhuvudet. Men redan imorgon ska ämnet skickas in så vi kan få en handledare. Om jag har bestämte mig, njae...

Kommentarer
Postat av: Tim

Härligt att jag charmade er alla, det var mitt mål och tack för att du visar upp mig här!:) Inte dåligt med gratis publicitet!

2009-02-11 @ 15:54:00
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0