Permission från grupprummet...

Efter ett gäng dagar instängd i ett av bibblans grupprum har jag nu återfått livet, åtminstone över helgen. Stresstentan gjordes igår kväll, och tro mig, det var perfekt fredagsunderhållning... NOT! Skönt dock att ha den skriven och jag vill passa på att säga tack till alla som stått ut med mitt tentatjat, i synnerhet Alexandra och Linda. Tack även till min lilla granne som har försökt få mig att förstå dessa stressystem och liknande, det återstår att se hur bra han lyckades...

Efter träningen imorse följde jag med Maria och hennes föräldrar till Hemlingby för skogspromenad, korvgrillning och varm choklad. Mycket härligt och gott vill jag lova!


Maria och jag


Förutom fåren såg vi tuppar, kaniner, hästar och en söt liten ekorre...

   
Ser ni likheten mellan oss och ett sånt där gökur som säger koko koko? :)



Jag behöver väl egentligen inte säga vad kvällen ska ägnas åt, men för säkerhets skull så berättar jag ändå... Schlager!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0