Söndag

Jag tycker att det är låg standard i årets Melodifestival. Igår fick tre bidrag av åtta ett godkänt betyg av mig, EMD, BWO och Molly Sandén, resten hade jag kunnat varit utan...

Det fins två sätt att spendera en söndag på. Det ena är att vara bakis och inte göra många knop alls, och det andra är att vara effektiv med sådant som skjuts undan på vardagarna och som man inte vill göra på en lördag. Idag valde jag det senare alternativet. Jag har fejat i varenda liten vrå så nu är lägenheten som ny, och efter maten ska det bakas bröd innan soffan och One Tree Hill väntar. Hur har du spenderat din söndag?

För er som inte bor i Gävle kan jag tala om att det har snöat här sedan kvällningen igår, så nu är det nog snart uppe i 1 dm till. Vet inte rikigt om jag gillar det...

Ps. Camilla nu vet jag vad jag skulle säga till dig i torsdags... Färgen på dina väggar är kvar, jag har spionerat ;) Ja, det var inge viktigare än så...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha okej, jag tror inte det är någon som orkar ta sig an de där väggarna! De duger :)

2009-02-23 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0