Min vän sara

Den 4 oktober 1986 tyckte Gurli Sara Eklundh Eriksson att det var dags att börja sin utforskning av världen utanför mamma Lottas mage. Ska jag vara noga har  jag inte känt henne sedan den dagen, men nästan, så därför brukar jag säga att jag har känt Sara i hela hennes liv. Detta kan vi tacka min mamma Karin och hennes pappa Kjell-Åke för, som under sin högstadietid blev vänner och är så än idag.

När vi båda var små bodde jag med mamma och pappa i ett gult tvåfamiljshus i Askers (en del av Ljusne) och på andra sidan väggen bodde Sara med sin mamma och pappa. På kvällarna innan vi skulle sova knackade vi god natt till varandra... Huset är sedan länge rivet och våra minnen därifrån är näst intill obefintliga eftersom vi var så små när vi båda flyttade därifrån. Istället har vi många andra minnen bevarade som vi ska sitta och påminna varandra om när vi blivit pensionärer. Men först ska vi leva livet och skapa många fler gemensamma minnen, jag och min vän Sara.

1. Kjell-Åke, Emil och Sara  2. Anna och jag (+ Johans bakhuvud)
3. Min födelsedag. Självklart har vi lika nattlinnen :)
4. Jag, Sara och min lillasyster Anna, spana in vår outfit :)
5. Våra lillebrorsor Johan och Emil
6. Födeslsedagsfika. Linus (en gemensam barndomsvän) jag och Sara
7. Sist men inte minst, en relativt nytagen bild på Sara
(Bilderna är klickbara)

  
  


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha, shit vilka fina bilder :p

2009-02-26 @ 15:30:11
Postat av: Sara

Åh vad fint :)

2009-02-27 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0