Kvällens bidrag...

Malena Ernman- Jag säger bara NEJ tack!
Agnes- Inte hennes bästa låt med jag gillar Agnes
Star Pilots- Lite skön discokänsla sådär
Sarah Dawn Finer- Hon sjunger bra (som vanligt) men låten lyfter inte riktigt
Thorleifs- Vad ska man säga, jag gillar ju dansband och den här funkar faktiskt, tänk sommar och tänk husvagnssemester...
Susanne Alvfengren-  Fin text men lite för tråkig för att vara en schlager
Next 3- Nån blandning av Fronda och Mendez, ytterst tveksam till denna
Anna Sahlin och Maria Haukaas Storeng- De sjunger bra men nja för låten. Men eftersom Anna kommer från Söderhamn håller jag ändå en liten tumme...

Det här är alltså mitt första intryck efter att ha hört 1 min på varje låt, det kan hända mycket när man får höra låten i sin helhet samt se framträdandet. Dessutom ska Darin sjunga en avskalad version av Jan Johansens Se på mig som pausunderhållning, intressant att se om han klarar av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0