Hiss (eller diss)

Har hunnit med ganska mycket hittills idag om man tänker på att klockan bara är 12.15...
- Varit upp på sjukhuset för en tid hos ortopeden. Och vet ni vad, jag åkte hiss upp till 12:e våningen alldeles själv trots att  jag är livrädd för hissar. Men jag tänkte att det är många trappor upp till 12:e våningen samt att jag på vägen säkert virrar bort mig. Och utan att egentligen tänka mer slogs hissdörrarna igen. Och bra gick det, så bra att jag åkte ner sen också :)
- Varit och handlat lite nödvändigheter åt min stackas magsjuke vän Maria.
- Varit i skolan och pluggat samt lånat böcker.
- Betalat kåravgiften, för minnet var för en gångs skull med mig...
- Fått kloka råd av min Camilla, som jag hoppas kunna följa åtminstone lite.
- Fixat lunch som nu står i ugnen.

Nu väntar städning och mer plugg.
Och ikväll ska jag umgås med bästa Sara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad. Kolla in i min blogg för mer info..

2009-02-05 @ 13:05:40
URL: http://emzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0