Fredag den 13:e

Jag är inte vidskeplig men aningens otursförföljd, så idag gäller det att hålla tungan rätt i mun. Tanken är att dagen ska ägnas åt tvätt och plugg, låter inte det som en toppenfredag så säg... Troligtvis ska jag också på lite festligheter tillsammans med Miriam och Anette ikväll. En fd. klasskompis till dom ska ha fest och även om jag ska vara nykter och inte gå på krogen kan det vara roligt att komma ut bland lite folk.

Mina grässkor har stått i ett hörn här hemma sedan i måndags när jag kom hit och jag är verkligen sugen på att knyta på mig dom nu. Det bästa av allt är att jag får göra det imorgon, då ska det nämligen spelas cup igen!! Denna gång här i Gävle, närmare bestämt i Andersbergshallen (= konstgräs).  På pappret ska vi inte ha så stor chans mot de andra lagen men vi ska minsann göra vårt bästa och se hur långt det räcker. Jag är säker på att det kommer bli roligt vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0