Världens bästa Carlsson

Karln sjöng som en gud och jag trodde att håret på armarna skulle ramla av när han bjöd oss på O helga natt. Lägg till en supermysig julstämning i kyrkan och snö på backen så förstår du att fredagen var perfekt, sånär som på att jag höll på att missa hela grejen. Men tack och lov slutade det lyckligt.





Lördagen bjöd bland annat på fotbollsfest och beroende på hur man ville att kvällen skulle (ur)arta sig valde man sitt glas...



...nix, det stora är inte mitt. Faktum är att jag var nykter, behövde en sådan helg.

Igår vankades det adventsmys hos Alex med glögg, pepparkakor och hemgjorda lussekatter. Om ett tag ska jag pallra mig iväg till Gustaf, va på tok för längesen vi sågs (om man räknar bort ett par gånger på Heartan) och imorgon väntar fika med ett par av flickorna. Utifrån detta kan man relativt enkelt dra slutsatsen av att jag tycker om att umgås med mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0