Efter tisdag kommer onsdag...

Och denna onsdag innebar ytterliggare en dag med mindre bra föreläsningar. Runt kl 14 hade jag och Ann-Sofie en givande sms-konversation medan vi satt på varsinn sida i Valhall;
A-S: Jag är så less.. Vad gör vi här?
Jag: Ja man undrar ju. Vi bestämde just att vi skippar föreläsningen imorgonbitti.
A-S: Det var det klokaste jag har hört idag :D
Med andra ord var det inte mycket klokheter vi fick lyssna till, därför tar jag imorgon sovmorgon och laddar batterierna inför seminariet med Pekka efter lunch. Jag har saknat honom, trots att han under vår kurs Idrottshistoria (1p) hade både tenta och redovisning.

Efter skolan ringde Rickard och tyckte jag skulle följa med honom på en tripp ut till Ikea och när vi kommit hem begav jag mig iväg på min löprunda. Detta innebär alltså att det fortfarande är saker överallt här hemma. Men jag skjuter på det imorgon för nu väntar filmen på 4+

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0