Tisdag.

Skoldagen bestod av två föreläsningar, den på eftermiddagen slog nog rekord i att vara den tråkigaste hittills under mina 4 år på högskolan. Samtliga idrottslärare lämnade salen innan klockan slagit 16.00, förhoppningsvis en hint till föreläsaren som endast riktade sig mot mattelärarna. Vi säger: skärpning!

Ett exempel på hur intressant och givande föreläsningen va... 

Men irritationen som uppkommit i takt med att mattetalen blev mer som japanska försvann när jag klev innanför dörren på Rickards kontor. Jag är lyckligt lottad som har sådana underbara vänner.


Nu på kvällningen gav jag mig ut på en löprunda och hittade den perfekta vägen, så nu finns det inget som hindrar mig från att komma igång på riktigt. Däremot är jag i stort behov av tips på bra "spring-musik", vad brukar du lyssna på? Det här är en av mina favoriter, den gör att den där branta backen inte känns lika hemsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0