Barn på nytt!

Ojoj, dagarna bara rusar iväg och imorgon är det den sista lediga dagen innan skolan börjar igen. Förhoppningsvis kommer den att spenderas i solskenet på bryggan i stugan tillsammans med "våra skåningar", som varje sommar kommer upp till "norrland" (som de kallar det.) Det vore skönt med lite sol och bad eftersom dagen spenderades på fotbollsplanen, jag kan lova att det var svettigt när matchen började kl 12 och det var 27 grader i skuggan. När våra 90 min var slut tog herrarna vid och det blev till att heja på dem... Så fotboll mest hela dagen med andra ord.


Jag har haft det jättemysigt de senaste dagarna. Det har varit varma kvällar med grillning, sol och bad samt en liten påminnelse från förr i form av en person jag inte hade sett på länge. Även min kusin Åsa och hennes två små härliga barn Stina och Edvin har förgyllt dagarna då de varit här i Ljusne och hälsat på barnens mormor och morfar. Så självklart har vi busat och lekt massor, se bara här...

Bad i Stenö.



Bad hos "mormor & morfar"


Cykeltur till lekparken.


Man blir som barn på nytt efter sådana här dagar.

Det finns en sak till jag har gjort sedan sist och det är något jag är riktigt stolt över, men det får ni veta en annan gång... Det finns dokumenterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0