Quiz

Eftersom jag jobbade min sista dag i söndags har jag de två senaste dagarna njutit av att vara ledig. Igår kväll gjorde jag därför min premiärtur ut till Stenö för att vinna quizen. Det gick riktigt bra för oss men vi föll på mållinjen... Vann dock en snabbfråga och det var jag som såg till att detta gjordes. Hör och häpna, men frågan handlade om vilket band som fyllde Ullevi i slutet av juni. De fick in många felsvar innan våran lapp nådde fram och där stod AC/DC, vilket såklart var rätt. Frågan är nu bara hur jag vet det? Är ju inte direkt någon Magnus Carlsson vi pratar om här...




Killarna som höll i det hela är 85:or och gamla"gymnasie-parallell-klassisar".


Linda med våran vinst, 20 kr i serveringen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0