Mer n0llning...

Kräftskivan får vänta, här är nämligen några fler bilder från n0llningen... De kommer från gårdagskvällen då det var finsittning som gällde. Inte för mig dock, men jag och sjuksyrrorna mötte upp alla stiliga studenter på Kåren senare. Där dansades det så vi var helt klibbiga och Jenny luktade svett på armarna från alla killar, haha. Dock slängde Vickan, Jenny och Sara in handduken medan kvällen fortfarande var ung (lite slitna efter kräftskivan de hade haft kvällen innan.) Men jag och Johanna körde på ett tag till och jag måste än en gång säga att det går faktiskt att ha riktigt roligt på Kåren fast att man är totalt spiknykter.


Jag i en "gammal" klänning från B-young.


Kvällen började med ett litet äventyr med Sara och Jenny.


På väg till Kåren. Kristin är den enda av dessa tre som kan vara seriös på en bild =)


Kan tyckas överflödigt med ett "parra" på bussen, men icke, det regnade in. På riktigt.


Sitter och lyssnar på musik just nu, fick nämligen högtalare av M så nu får vi se hur mycket grannen under mig gillar det. Dock borde det inte vara någon fara med tanke på vad jag fick stå ut med i ett par års tid vad gäller musik (läs: bas) från lägenheten ovanpå min. Men jag klagade inte, bara suckade lite iband...
Näe nu ska det fixas lite innan det bär iväg ner mot Alex och cruisingen (hoppas att du är stolt över mig nu Camilla.) Inte varje dag jag kollar på bilar ska ni veta...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är alltid stolt över dig.

Jag hoppas du såg många fina bilar och njöt av V8-mullret! ;)

2009-08-30 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0