Känd från tv!!

Ja ni förstår, jag är kompis med en tv-kändis... hehe.
(Klippet vill inte komma upp här, men klicka på länken så kommer du direkt dit.)
http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/gavle?videoId=1.1145450&renderingdepartment=2.41384
Nu är det i och för sig så att även han är kompis med en tv-kändis eftersom jag redan hösten 2005 blev intervjuad och fick mina 15 minuter i rampljuset... det är dock gammal tv-historia vid det här laget.

Nu till något helt annat.
* Jag har världens bästa mamma, fick ett brev igår med ett buss/tågkort med 575 kr på så nu kan jag åka hem många gånger eftersom en enkel resa kostar 40 kr.
* Jag har fuskat som bara den de senaste dagarna. Ingen löpning men desto mer onyttigheter i olika former... Inte blir det bättre av att Maria är tillbaka i stan heller, idag har vi tex. smaskat i oss en kulglass med mjukglasstopping och ikväll ska jag fika med Matilda, Sandra och Ammie. Jag känner att Anna Skipper bara väntar att få grabba tag i mig. Hua!

En favorit för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0