Back on track

Så var jag tillbaka i verkligheten igen...
Mamma och pappa skjutsade ner mig till Gävle igår så pappsen kunde laga min punka på cyklen, för det är inte roligt att gå överallt dit man ska.

Efter en föreläsning på förmiddagen idag, som handlade om mat och prestation och hölls av en tjej som vunnit massa SM-medaljer i typ bänkpress och sånt, begav jag mig till Sätra. Satt ett par timmar ute i solen med Alexandra och Rasmus, och det var väl tänkt att vi skulle plugga samtidigt men det fanns så mycket annat att prata om...
 
Många har något emot Sätra, men jag gillar stället. Mysigt på något vis och sen beror det såklart på att det bor massa trevliga människor där. När jag ändå är inne på Sätra... såg ni den här duktiga killen på tv i söndags?! Det där är minsann en rikigt idrottslärare det! :)


Vi var inte med i Wipeout men jag och Maria har just överlevt ett träningspass from hell... Stationspass är inte att leka med, men så mycket bättre man mår efter att ha tagit ut sig på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0