Tack!

Okej, jag får börja med att skämmas.... Klart att du kom på torsdagen Camilla, hur tänkte jag egentligen? Förmodligen inte överhuvudtaget. Och tack för ett gäng härliga dagar, jag saknar att ha dig här nu! Men snart kommer vi ner till dig och då vill jag ha mina leggings tillbaka ;)

Sedan vill jag skänka alla de som sopar gatorna ett stort tack. Äntligen vågar man svänga i kurvorna utan att se döden i vitögat. Dock var jag och Maria nära att krascha igår när vi cyklade hem från träningen, och ja, det va nog mitt fel för jag glömde att svänga. Lätt hänt!

För övrigt handlar mitt liv om plugg, plugg och som på pricken över i, lite mer plugg. Idag råkade jag exempelvis tappa bort ett word-dokument, det bara försvann ut i cyberspace sådär utan vidare. Så mitt tredje tack förtjänar datasnillet som hjälpte mig hitta det, efter många om och men. På tal om plugg så fick tillbaka min senaste uppgift idag med betyget B, så lite lön för mödan får jag iallafall. Blir aningens lättare att fortsätta då, men bara aningens...


                  
                   En liten lördagsbild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad förvånad jag blev att höra att ni nästan krockade och att det var ditt fel. Eller inte ;p

2009-04-28 @ 21:31:28
Postat av: Alexandra

Men lite brun du är då Sofie!! Fuskigt tycker jag, men ska ta igen lite i helgen om solen är framme!! =)

2009-04-29 @ 11:27:56
URL: http://alexiandria.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja din lilla busunge, du kan ju inte glömma bort såna där viktiga detaljer! :P Jag förstår att du saknar trängseln i sängen men snart f¨r vi uppleva det igen om det blir du som invaderar min säng! ;) Välkomna är ni iaf!! Kraaaam!

2009-04-29 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0