Äggjakt, syster & rykten...

Jag och Emma började dagen med att leta efter påskägg. Vi fick nys om att det skulle ligga fyra stycken påskägg fyllda med godis någonstans mellan Rävhallen och Valhall. Och jag skulle vilja påstå att vi letade överallt, men dessvärre utan resultat. Kan någon säga mig vart dom låg?!

Syster har nyss varit och hälsat på. Hon har nämligen "mellanlandat" i Gävle på sin resa från Oslo till Ljusne, och ska sova hos Brändströms andra Ljusnebo inatt, som också är en av hennes bästa vänner.


Systeryster!

Perra, the coach, ringde precis och sa att det gick rykten om att jag skulle komma till Ljusne imorgon. Det enda jag kan säga är att för en gångs skull florerar det rykten som stämmer i den byn. "Träning kl 19 på Vallen, du kommer va?". "Och sen är det match i Hudik på torsdag ", och som ni märker så försvann frågetecknet efteråt. Räknar han alltså på fullt allvar att jag är kapabel att "matcha" dagen efter träning när jag är orolig över om jag ens kommer att kunna stå på benen. Det återstår att se vem som har rätt...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det klarar du galant! :). Kram

2009-04-08 @ 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0