Släng dig i väggen Anna Skipper!

Har precis kikat lite på knäppgökarna i Roomservice, de är för härliga! Mellan varven hade jag också koll på Du är vad du äter bara för att min "lärare" har totalsågat Anna Skipper nere vid fotknölarna. Kursen, kostvanor och närlingslära ur ett hälsoperspektiv, är redan efter ett par dagar otroligt intressant och att dagens föreläsare inte gillar fru Skipper gjorde hon ingen hemlighet av. "Varje avsnitt av programet resulterar i 2 A4-sidor med felaktigheter som hon gör och säger".(Och nej, jag kan inte med hundra procents säkerhet veta att det hon säger är sant, men jag litar på att hon är kunnigare än Anna...)

Programet idag handlade det om en tjej i min ålder som är lika lång, men som vägde mer än dubbelt så mycket som mig från början. Hon gick ner 15 kilo och 30 cm i midjan på 8 veckor, undra hur mycket jag skulle tappa...

Visste ni förresten att:
- Olivolja och rapsolja har samma egenskaper, det är bara smaken som skiljer.
- Starka kryddor såsom chili och ingefära inte ökar ämnesomsättningen.

Andreas skickade nys en låt till mig på msn som heter Lilla Sofie (av Eldkvarn) med kommentaren "det är ingen Magnus Carlsson precis men det kanske duger  =) ". Haha det har verkligen inte undgått någon att jag gillar Mange! Låten var för övrigt sådär, men jag gillar titeln... såklart!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha ja ibland är det gott med godis. =) Ja jag tycker vi kan köra godis varje fredag när vi pluggar! Haha

2009-04-02 @ 23:01:10
URL: http://alexiandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0