Nu kastar jag bort stenen!

Har nyss haft ett möte med min handledare om c-uppsatsen. Undrar om det är någon mer än jag som helt bytt ämne 5 veckor innan den ska vara inne?! Men jag kom fram till att man måste våga chansa för att vinna. Och det är inget snack om saken, jag har en helt fantastisk handledare. Skulle alla lärare på Hig vara mer som honom skulle vi lätt vara den mest eftertarktade högskolan i landet. Han är kunnig, hjälpsam, positiv och framförallt så tror han på mig, på att jag kommer klara det.

Så nu kastar jag bort stenen som tyngt mig, lättar från startbanan och börjar skriva!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset!

Nästa gång får du också vara med på festligheterna, jag röstar för att vi tar det rätt så snart :)



Modigt att byta ämne, men du måste ju berätta för oss läsare vad det nya ämnet är för något! Blir ju nyfiken.

2009-04-16 @ 17:45:19
Postat av: Matilda

Vad har du hittat för spännande att skriva om? :) Kram

2009-04-16 @ 18:54:57
Postat av: Alexandra

Ja jag vill också vet vad det är för ämne du valt nu!! Har börjat skriva jag med, och det går framåt än så länge! :) Ses nästa vecka!

2009-04-16 @ 22:08:34
URL: http://alexiandria.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooh, bytt ämne säger du? Instämmer med föregående talare. Till vad?

KRAM

2009-04-17 @ 23:02:30
URL: http://littlejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0