Jag i ett nötskal?

Att jag skulle vara smart har jag nog aldrig påstått, inte på fullaste allvar iallafall. Men ibland funderar jag på hur illa det egentligen är ställt där uppe... Pratade med mamma i telefonen för ett tag sedan och hon hade undrat vad jag skulle hitta på imorgon när hon hörde på radion att en kille från kåren skulle hålla tal vid brasan här i Gävle.
M: Jag tror att han hette Jesper...
Jag: Ja det kan nog stämma, hade han glasögon?
M: Lite svårt att säga eftersom man inte ser hur folk ser ut genom radion Sofie.

Jag säger inget mer idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA pumba i ett nötskal,fick med ett gott skratt där!! Tack vännen för att är bjuder på dig själv och är så underbar!!

2009-04-29 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0